Egy hónap éles üzem után az oldalt 1400-an látogatták meg, akik majdnem 4000 oldalletöltést generáltak. Az AdWords kampány 10 napja alatt az 50 fős látogatói létszám ideiglenesen 150 fősre nőtt.
A látogatók áttekintése:
- 1 711 Látogatások
- 1 416 Egyedi látogatók
- 3 940 Oldalmegtekintések
- 2,30 Oldal/látogatás
- 00:01:45 Átlagos idő a webhelyen
- 62,24% Visszafordulások aránya
- 81,82% % Új látogatások
A látogatások túlnyomó része a keresésekből származik, a 69 hivatkozó oldal ellenére (269 látogatás). Így a további optimalizálást a keresőmotorok számára érdemes elvégezni, azaz több leírás és releváns adatok használata nagyobb forgalmat generálhat, mint a társoldalak linkelése.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése